De ce conteaza misiunea si valorile ?

Acestea sunt cartea de identitate a oricãrei afaceri, un „modus operandi”. Ele traseazã modul în care compania se raporteazã la clienți. Lipsa acestora rezumã totul la dimensiunea financiarã.

Misiune

Credem cu tãrie cã scopul vieții fiecãrui om este sã descopere motivul pentru care s-a nãscut. Misiunea noastrã este sã ne asigurãm cã își va duce la bun sfârșit menirea. Astfel, incercam sa facem cele mai bune recomandari in functie de nevoile fiecaruia.

Valorile noastre

Proactivitate

În tot ceea ce facem ne strãduim sã oferim mai mult decât promitem.

    Atitudine

Pentru a putea schimba viața oamenilor,  mai întâi este necesar sã ne-o schimbãm noi înșine. De aceea, noi consumãm produsele pe care le promovãm, hrãnindu-ne efectiv din propria afacere. Astfel, schimbãm vechea poveste a cizmarului care are pantofii rupti.

Empatie

Ne strãduim sã înțelegem fiecare om care ne cautã astfel încât sã îl tratãm așa cum am dori noi sã fim tratați daca am fi în locul lui.

    Plus valoare

Credem cã relația dintre vânzãtor și cumpãrãtor nu trebuie sã se rezume doar la schimbul dintre produse și bani. De aceea, permanent cãutãm cãtre clienți cu noi soluții și modalitãți prin care oamenii sã primeascã nu ceea ce cautã ci exact ceea ce au nevoie.

Flexibilitate

Nu existã nu se poate. Putem discuta și în afara programului,  stabilim împreunã costul transportului.  Facem orice este necesar astfel încât experiența cu noi sa fie peste așteptãri.